SUSTAV OSIGURAVANJA KVALITETE
U skladu sa svojom misijom i vizijom, Sveučilišna knjižnica Rijeka se opredjeljuje za:
- kontinuirani razvoj sustava kvalitete na temelju Naputka za primjenu pokazatelja kvalitete knjižnične djelatnosti u Sveučilišnoj knjižnici Rijeka, a sukladno standardima ISO 11620 i ISO 2789;
- očuvanje i daljnju izgradnju izvora zapisanog znanja, u službi akademske zajednice Sveučilišta u Rijeci, građana Rijeke i regije, te općeg razvoja društva temeljenog na znanju;
- razvoj knjižničnih usluga i programa temeljenih na potrebama korisnika i dosezima informacijskih tehnologija;
- stvaranje poticajnog okruženja za rad u Knjižnici;
- transparentnost u radu i odgovorno poslovanje.
Ciljevi sustava za kvalitetu Sveučilišne knjižnice Rijeka su:
- osigurati korisnicima optimalnu razinu kvalitete knjižničnih izvora i usluga na vrijeme, u potpunosti na kvalitetan način;
- uspostaviti otvorenu i učinkovitu komunikaciju s korisnicima u pružanju usluga;
- uspostaviti sustavno praćenje učinkovitosti radnih procesa;
- aktivno uključiti zaposlenike, motivirati ih i osposobljavati za procese kontinuiranog unaprjeđenja poslovanja knjižnice.
AKTIVNOSTI
Pokazatelji kvalitete Sveučilišne knjižnice Rijeka
Zadovoljstvo korisnika
Planovi i izvješća SOK-a
- Plan aktivnosti na unaprjeđenju sustava osiguravanja kvalitete SVKRI za 2021.
- Plan aktivnosti na unaprjeđenju sustava osiguravanja kvalitete SVKRI za 2020.
- Plan aktivnosti na unaprjeđenju sustava osiguravanja kvalitete SVKRI za 2019.
- Plan aktivnosti na unaprjeđenju sustava osiguravanja kvalitete SVKRI 2019.-2021.